Veelgestelde vragen

1. Voor wie zijn de Kennismiddagen bestemd?

Kennismiddagen zijn speciaal ontwikkeld voor iedereen die ondersteuning biedt aan bestuursleden, toezichthouders, managers en directieleden. De functiebenamingen van onze deelnemers zijn gevarieerd: secretaresse Raad van Bestuur, bestuurssecretaresse, bestuursassistent, managementondersteuner, managementassistent, office-manager, directiesecretaresse of directieondersteuner. En dan kan het nog zo zijn dan net jouw functienaam hier niet bij staat.

2. Wie nemen er nog meer deel aan mijn Kennismiddag?

Het is fijn te weten met wie je een Kennismiddag, Kennisdag of opleiding gaat volgen.

Op de website vindt je bij de desbetreffende Kennismiddag het tabblad deelnemers. Daar staan de namen van de organisaties waarvan 1 of meerder deelnemers zich ingeschreven hebben. In het kader van de AVG noemen wij hier geen namen van personen.

Bij de uitnodiging voor de Kennismiddag -die je ongeveer 3 weken voor aanvang van de Kennismiddag per mail gaat ontvangen- is een deelnemerslijst op naam bijgevoegd. 

 

3. Hoe kan ik een geboekte Kennismiddag annuleren?

Kennismiddagen kunnen tot 4 weken voordat deze plaats gaan vinden, kosteloos geannuleerd worden.  Voor de 4-daagse opleiding Bestuursassistent is dit 6 weken. Annuleren doe je door een mail te sturen naar [email protected] of telefonisch contact met ons op te nemen.

Wil je na de bovengenoemde perioden annuleren, dan brengen wij de volledige kosten in rekening. Je kan natuurlijk ook je plek in laten nemen door een collega, daar zijn geen kosten aan verbonden.

Zie voor meer info onze annuleringsvoorwaarden.

4. Krijg ik geld terug als ik me ziek meld?

Als je ziek wordt/bent in de 4 weken voorafgaand aan de kennismiddag en deze daardoor niet bij kan wonen, kan een collega je plaats innemen. Wij brengen de Kennismiddag voor het volledige bedrag in rekening. 

4. Hoe handhaven jullie de RIVM-Corona-maatregelen?

Samen werken en sparren met inachtneming van de RIVM-maatregelen blijkt prima te gaan. Lees meer...

5. Waar kan ik vinden wie de sprekers zijn?

Wat een leuke vraag! We zijn trotst op onze sprekers en je vindt hun naam met kort CV bij de Kennismiddag die de spreker geeft én op de homepage hebben de sprekers een eigen tabblad 'sprekers'. Onze sprekers komen uit het veld van zorg en/of onderwijs, zij kennen de praktijk en spreken dezelfde taal als de deelnemers.

6. Wie kunnen er deelnemen aan een incompany training?

Wij komen graag naar jullie toe! Aan een incompany Kennismiddag, training of workshop, kunnen ook anderen dan secretaresses bestuur en management deelnemen. Afhankelijk van het onderwerp, kunnen ook afdelingssecretaresses, administratief medewerkers, medewerkers communicatie en/of receptionistes deelnemen. Dat kan bijvoorbeeld prima bij een incompany training Helikopterview van jouw sector.

 

Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan direct contact op, om je vraag te stellen.